IZKAZNICA PODJETJA
Kolesarnica.si, spletna kolesarska trgovina
(VEB Company d.o.o.)
Litijska cesta 12a
1000 Ljubljana, Slovenija
Telefon spletna trgovina: 064 / 241 424
Delovni čas: vsak delavnik med 10-15 uro
Davčna številka: SI96700955
Matična številka: 5742064
IBAN SI56 0316 0100 0887 586
Registrirano pri Temeljnem sodišču v Ljubljani SRG 2834/93
CENIK
Ceniki predstavljajo osnovno informacijo, s katero informiramo svoje partnerje o ponudbi, ceni in osnovnih specifikacijah blaga. Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne objave. Posebne ponudbe veljajo do razprodaje zalog. Napake niso izključene.
OBVEŠČANJE
Kupce informiramo z osnovnimi podatki po pošti in elektronski pošti ter na spletni strani. Elektronska pošta predstavlja prednostni način komuniciranja s poslovnimi partnerji. Če želite prejemati elektronska obvestila na svoj e-poštni naslov, nam pišite na: info@kolesarnica.si.
NAROČILA
Cenik, ki se pošilja kupcem, predstavlja osnovno informacijo, na osnovi katere se kupcu v skladu z njegovim povpraševanjem izdela predračun. Predračun pošljemo v skladu z željami kupca po pošti ali po elektronski pošti.
CENE
Cene obračunavamo v skladu s cenikom podjetja ali v skladu s pisnimi dogovori med prodajnim oddelkom in kupcem. Kot pisni dogovor velja elektronska pošta ali potrdilo po pošti.
PLAČILA
Kupec, ki se odloči za nakup, ima na izbiro plačilo dostavljalski službi z odkupnino (DPD) ali plačilo po predračunu.
DOBAVA BLAGA
Ob izdaji blaga izpišemo dobavnico. Prejem blaga kupec potrdi s podpisom dobavnice. Podpisana dobavnica pomeni, da je kupec prejel pošiljko in izdelke, navedene na dobavnici. Pri naročilih, katerih vrednost je večja od 300 EUR z DDV, organiziramo dostavo na lastne stroške. Reklamacije glede dobavljene opreme sprejemajo komercialisti po elektronski pošti v osmih (8) dneh po datumu na dobavnici. Predvideni čas dobave, če je izdelek na zalogi, je 1–3 dneve od naročila. Če izdelka ni na zalogi, vas o predvidenem datumu dobave obvestimo.
VARNOST
Naša želja je, da naši kupci nakupujejo varno, udobno in predvsem brez skrbi. Zavedamo se pomembnosti zadovoljnih kupcev, zato vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek vrnete ali zamenjate.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in preostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
ZAMENJAVA IZDELKA
Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in zaščitite originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov skupaj z obrazcem za vračilo izdelka, ki ga dobite tukaj. Paketu priložite fotokopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka. Če na računu ni zapisanih vaših podatkov, nam priložite še obrazec s svojimi podatki in dopišite, kateri drug izdelek želite. Naročeni izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
VRAČILO IZDELKA
V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT). V tem roku nam na e-poštni naslov info@kolesarnica.si sporočite, da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30-dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov in fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišite tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov nakazali kupnino (razen če bo dogovorjeno drugače). Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. V primeru, da je bilo blago stranki poslano z brezplačno poštnino, se od vrnjenega zneska odšteje strošek nezaračunane poštnine. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.
Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Poznejših reklamacij ne upoštevamo. Če so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.
STVARNE NAPAKE
Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet, oziroma kažejo lastnosti, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najpozneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:
- brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
- vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
- izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
- vrnemo celotni plačani znesek.
Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Če prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu VEB Company d.o.o. na Litijski cesti 12a, v Ljubljani pisno obvestimo, da je napaka sporna.
Pozor! Če je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.
Spori se rešujejo na pristojnem organu glede na sedež potrošnika.
Obrazec za vračilo izdelka najdete TUKAJ
Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je kupec vpisal. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo preko našega kontaknega naslova: info@kolesarnica.si. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno. V primeru spora, ki nastane med potrošnikom in podjetjem, se le ti spori rešujejo preko pristojnega sodišča glede na sedež prebivališča potrošnika.
Ko najdete želeni izdelek in bi želeli opraviti nakup po izpisani ceni, kliknite gumb V košarico.
Če bi želeli še kaj dodati, lahko pritisnete gumb Nazaj v trgovino - Nadaljuj z nakupom (6), kjer boste ponovili prvi korak.
Ko imate vse izdelke izbrane z gumbom V košarico, imate v košarici možnost spremembe količin, ki jih spreminjate s poljem za izbiro količine (1), po spremenjeni izbiri le počakajte in vrednosti se bodo samodejno osvežile, z rdečim "-" odstrani znakom (2) pa lahko izbrani izdelek odstranite.
Če imate posebno kodo za popust, jo vnesite v polje (3) in pritisnite gumb Dodaj (4). Ob pravilni kodi se vam bodo vrednosti samodejno preračunale.
S klikom na gumb "naprej" (5) nadaljujete na stran "Podatki o naročniku".
Tu se morate prijaviti (1), če še nimate uporabniškega računa, se registrirajte (3).
Prijavite se z vašim naslovom elektronske pošte in geslom (1) ter pritisnite gumb (2).
Če še niste registrirani, se registrirajte preko obrazca (3). Strinjati se morate s splošnimi pogoji poslovanja (5). Prijava na e-novice (4) ni obvezna. Prepisati morate tudi kodo nad vnosnim poljem (6), ki služi kot dokazilo da niste robot. Po izpolnitvi obrazca pritisnite gumb Naprej (6).
Po uspešni prijavi ali registraciji boste preusmerjeni na stran izbire plačila in dostave.
Po opravljeni prijavi ste preusmerjeni na stran "Izbira plačila in dostave", kjer lahko izberete način plačila ter naslov dostave.
Izberite način plačila (1). Če je naslov dostave različen od vašega privzetega naslova, spremenite naslov dostave (2).
Tu se morate tudi strinjati z našimi pogoji poslovanja (3) ter da z naročilom sprejemate obveznost plačila (4).
S klikom na gumb "naprej" (5) nadaljujete na stran "Potrditev nakupa", kjer so navedeni vsi podatki vašega nakupa.
Tu vse preverite in če je vse pravilno, kliknete gumb "Zaključi nakup" (1), ki je naveden zgoraj in spodaj. Če želite kaj popraviti, imate pri vsakem sklopu gumb "Spremeni" (2, 3, 4, 5), ki vas preusmeri na stran, kjer lahko popravite željeno.
Po zaključenem nakupu se vam prikaže zahvalna stran ter povzetek nakupa.